torsdag 17 mars 2011

Shopping/mjölkallergi.


Blev lite snabbshopping på Lindex till skruttan igår när jag ändå var inne i stan.
Så härliga färger att man längtar ju lite extra efter varmare tider och slippa detta gråa men
det skriver jag ju i typ varannat inlägg men jag är så less på denna vinter.
Vill ha sol, ljus, gräs mellan tårna och bara ben.
Medans jag var iväg underhöll Ronja mormor för fullt med en massa lek och bus.
Smög in när jag kom hem och fick världens leende när hon till sist såg mig,lilla skruttan.

Vi har sedan några dagar nu ätit laktos/mjölkfritt för att se om det kan hjälpa lillfisens mage och eksem.
Och änsålänge känns det som om det har blivit bättre iaf.
Hugedamig hoppas att hon växer ifrån detta.
Hon fick Atopiskt eksem i oktober förra året och vi hade precis fått ordning på detta när hon en dag var 
jätte torr fläckvis på kroppen, röda prickar och hade aningens böjvecks eksem i arm vecken.
Magen är ju svårt att veta kan ju vara så mycket som spökar.
(hon har två stora hörntänder som envisas)  
Men dem senaste dagarna har hon ätit som en häst och igår åt hon mer än både mig och P till middag,
 7 fiskpinnar tryckte hon i sig.

poss poss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar