onsdag 2 mars 2011

Mer tavlor och koja

I går tog jag äntligen tag i och satte upp Ronjas tavlor.
Dem har ett litet sentimentalt värde då hon
hade dem över spjälsängen i vårt rum.
När hon var alldeles jätte liten brukade hon ligga och 
titta på tavlorna och jollra sig till sömns,
blir varm i hjärtat när jag tänker på det:) 
Men har aldrig satt upp dem i hennes rum då jag tröttnat
på Phu och är inte riktigt hennes stil på rummet.
(eller den stil jag tänkt mig);P



Satte upp dem i hennes höjd och det blev en
succe nu står hon och pekar på
dem olika figurerna och snackar.

I dag har vi haft en riktigt härlig lek dag jag och skruttan.
Efter frukost och morgon-promenad med gungning
byggde jag ihop en koja till oss på
Ronjas rum tog med lite dricka och russin att mysa på.
Sen drog vi fram alla leksaker vi kunde hitta överallt,
satte på Barnkammarboken och dansade loss.
Efter mellis gick vi ut och gungade igen och mötte upp pappa
när han kom hem från jobbet.


Klart Diva oxå ska vara med i kojan

Så här arg blir man nära man inte får
 kameran mamma fotar med.

Sitter och tittar på Livet på BB på kanal 5 åhh vad man blir sugen.
Saknar magen, MVC-kontrollerna, ovissheten om det nya livet.
Undrar om det är lika magiskt med nr 2.(jag vill)
Men man har väl inte den tiden att fundera, planera
och observera som med nr 1.

poss poss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar