söndag 27 mars 2011

Jabadabado....

Detta gigantiska paket släpade jag och skruttan med hem på bussen i veckan.




Blev en del handlat från Jabadabado avdelningen på Lekmer.se men trodde
ju aldrig att detta skulle sluta i ett så enormt paket.
Ännu snopnare blev jag när jag packade upp det det "lilla" födelsedagståget,
det var ju inte alls så litet som jag trodde, har vetat att det var så pass att man
kunde ställa det på bordet vilket var min avsikt också men tänkte att det
kanske ändå var av den storleken att man skulle kunna ha det på tårtan
vet inte riktigt hur jag fick till det i huvudet men förvånad var jag iaf när jag
plockade upp det och om än ännu lyckligare att det var så stort.
Har tittat på det lilla (stora) tåget i evigheter och var så nära att köpa det till
skruttans kalas när hon skulle fylla 1 år men eftersom hon fyller år strax efter
jul fick vi skippa det men nu e det mitt (eller Ronjas;P).


poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar