onsdag 9 mars 2011

Fish Taco Spice Mix Buzz

Jag är Buzzador, vilket betyder att man får chansen att prova och dela ut produkter till nära och kära i utbyte mot feedback om produkten.

Min första Buzzning var på just Fish taco spice mix.




Vi äter tacos här hemma varje fredag så vi var lite skeptiska till att byta ut vår
mumsiga köttfärs mot fisk till helg myset.
Men med ett öppet sinne blev vi glatt överraskade och mumsade ivrigt i oss
av lax-tacosen som var först ut.
Laxen var helt otroligt god tillsammans med kryddorna i påsen.
Det va så himla gott att vi satt och fingeråt ur skålarna.





Taco Fish gratäng

Efter det har vi provat fisk taco gratäng det var ett helt ok recept men såg ganska tråkigt ut.
Har även använt kryddpåsen till torsk och tom kyckling men smaken på kryddorna kom bäst fram till laxen.
Så i dag gjorde jag sesambakad lax med potatis och en kall sås med gräddfil och
Fish tacos spice mix kryddorna men smakerna tog verkligen överhand och blev för intensiva i såsen.

Mitt betyg blir ganska bra lite kort tid att äta samma sak på bara.
Taco Orginal till fredags-myset är svårt att bräcka, men som jag skrev i tidigare inlägg tycker
jag att det är ett smart sätt att "lura" i sina små fisk-vägrare tacos av fisk istället.
Kanske en och annan vuxen ger fisk en chans till om man gör det till en tacos variant.

poss  poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar