tisdag 16 augusti 2011

Hur gammal är man inte ....

Träffade på min gamla högstadielärare i mataffären idag och vi konstaterade båda två att det var ju några år sedan.
Vet inte hur jag ska tolka att han fortfarande kände igen mig';P
Efter lite snicksnack om gamla och nya tider så skildes vi åt och jag börajde räkna på hur många år det egentligen var.
14år !!!!! sedan jag slutade nian då han var min Biologilärare, hur gammal är man inte när man kan säga att vi har inte setts på 14 år utan att man för den saken skull var typ nyfödd när man sågs senast.
Ush kände lite små ångest & vemod när jag cyklade hemåt igen.

Konstigt nog har jag alltid haft lite åldersnoja trots att jag slutade fylla år rent mentalt vid 20, jag blir aldrig äldre och får verkligen tänka efter när någon frågar.
Tidigare har man ju kunnat rädda det medans man tänkt efter med tjugoooooonio typ men nu är ju den gränsen nådd och man får börja träna på treeeeeetio istället.

Änsålänge har jag inte haft sån stor panik över att jag blivit trettio som jag trodde jag skulle ha men det kan bero på att jag lever i förnekelse.




poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar