torsdag 24 februari 2011

CRAWINGS BIG TIME...

Jag har sedan jag började se semlorna på hyllorna i
butikerna runt årsskiftet haft såååån
crawing på detta superskumt för jag har
aldrig tyckt om semlor innan,
(förutom mina egna jag komponerade ihop med
jordgubbsgrädde när jag jobbade på cafè).
Torr bulle,rälig mandelmassa och på tok för mycket grädde ush!
Men icke längre och i kväll blev ännu en variant till.
Lussebulle-Semla

   De va inte så dumt de.

Annars har vi fortfarande sjukstuga här hemma precis
som alla andra verkar det som.
Skruttan springer rundor och snorar och nyser hela dagarna.
Verkar inte som att det blir så mycket hosta
som hon brukar få denna gången sköönt.
Jag vaknar varje dag lite sämre men det försvinner under dagen.
Tror däremot att jag fått tillbaka min järn/B12 brist
 för jag är konstant meeeega trött.
Sketa jobbigt för tyvärr blir ju inte tålamodet det bästa då. 




Ronja torkar numer näsan själv stolt som en tupp 
och såklart ska Diva också torkas.
Man ser verkligen hur Diva försöker dra sig undan
allt vad hon bara kan.
(Behöver jag tillägga att hon lämnde oss ganska så kort därefter.)

poss poss

1 kommentar:

  1. Hihi, så söt Diva var när hon ungefär som en sköldpadda duckade undan. Ninja håller sig så långt från barnen hon kan, hon är mer en enmanshund tyvärr.

    Ha en fin kväll trots förkylningar!

    SvaraRadera