måndag 7 februari 2011

Uppe i ottan..

 Vi kunde ha somnat om efter vällingen i morse både skruttan och jag men Ronja fick en 
host attack så hon kräkte ner hela sängen.
Denna envisa hosta.
Vi tog iaf ett varmt långbad innan frukost och efteråt sladda vi ut med
 vagnen för en långpromenix med Diva.
Super dimmigt ute tycker det e så mysigt i dimman, så friskt.
Blev en riktigt långrunda ner till skogen då Ronja somnade i vagnen.
 Mindre roligt att 
ha en vit hund så när vi kom hem blev det ett bad för henne också.
Hon är för söt, när man säger till henne "hopp i badet" går hon numer och sätter sig
i korgen jag har till tvätten framför maskinen, där sitter hon och tittar på en som att det här funkar väl lika bra.  
 Vid lunch kom mormor för att passa Ronja så jag kunde ta mig till tandläkaren.
Hon har blivit så lessen dem senaste 2 gångerna jag har gått hemmifrån och hjärtat bara brister.
Det går ju över lika fort igen och dem står och vinkar på mig i fönstret.

Dimmigt


Sleeping beauty<3


Mindre ren vovve

 Bilder från mobilen 

Nu är det natti natti för mig

poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar