tisdag 1 februari 2011

Shopping...

I dag försvann vi iväg på en liten shopping tur efter
P hade slutat jobba.
Blev en tur till bl.a Ikea och som vanligt kommer man där ifrån med en massa annat man knappt visste man behövde;P
Köpte iaf förvaringslådor till skruttan,en badponcho till sommarens
strandhäng denna sommaren kommer hon ju kunna tulta rundor själv.
Hittade äntligen ett vitt skohorn då P envisas med att ha ett turkost i hallen när allt annat är vitt;P.
Fick även med mig garnnystan hem eftersom mitt ena nyårs löfte var att lära mig något nytt, tänkte ge mig på att sticka ett par torg-vantar.
Hmm kan undras hur detta ska gå jag har ett svagt minne av att jag svor en del då detta skulle göras på slöjden i skolan.
Köpte superfina lampskärmar till vårt nya sovrum.
Köpte även en ny spegel till hallen men jag blev grundlurad eftersom denna hängde vågrätt i valnöt i butiken men köpte en likadan i vit som tyvärr bara går att hänga lodrätt:(.
Mycket märkligt tycker jag men det kanske man kan lösa på någotvis själv, om man vågar.
Överlåter det till P då jag är alldeles för skrockfull om den skulle åka i backen;P
Köpte penslar, mask.tejp och sandpapper eftersom jag har en massa 
målarprojekt som ligger och väntar här hemma dock ingen målarfärg än då jag tycker detta är en djungel att ge sig ut i.
Står alltid och vrider och vänder och läser en massa på färgburkarna 
men det slutar alltid med att jag suckar ställer tillbaka den och ger upp.

Några av dagens inköp
Nu ska vi kika på dem nya avsnitten av House.

poss poss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar