tisdag 28 juni 2011

På en halvtimme hinns det med en del.......

Blev en halvtimme på stan medans Ronja var på dagis idag och fick trots allt med mig en del hem på denna korta tid.

Ordande först med det som var anledningen till mitt stadsbesök sen bar det iväg till HM för att byta en av presenterna P fått av mig och handla hår-snoddar till skruttans hår.
Hennes hår växer som ogräs i nacken och nu när sommarhettan kom tillbaka tänkte jag att det var dax att börja frisera den lilla kalufsen för inte ska det klippas och hon blir så svettig.


Hann med ett impuls köp också plus två tavlor till Ronjas rum.
Jag har länge letat efter tavlor med cupcakes på till hennes rum men som vanligt har jag velat som in i norden och därmed inte kommit till skott så nu sprang jag på ett par på Gallerix när jag i all hast stannade till för att just bestämma om jag skulle slå till på mitt impulsköp eller inte nämligen den vita trätavlan med text.
Beslutade mig efter Hm besöket att om jag gick väldigt fort tillbaka till Gallerix kunde tavlorna bli mina alla tre för att sen stressa i väg till bussen och hinna hämta skruttan på dagis i tid.

Ronja älskade alla hårsnoddar och där var ett armband & klämmor med i den lilla väskan som hon helt lyriskt satt och grejade med med högsta konsentration medans jag lagade lunch när vi kom hem efter dagis.
Men totte nja de ville hon naturligtvis inte ha :P



Eftermiddagen spenderade vi på lekplatsen innan vi sen gick upp och blåste
 upp den lilla poolen så skruttan kunde sitta och plaska lite i den stekande sommarsolen.

 
poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar