tisdag 21 juni 2011

Här inne händer ju ingeting...

Har en massa inlägg i utkast men får aldrig tid att red. å publicera..... för dållit.

Iaf här kommer ett inlägg från i FREDAGs

När allting bara skiter sig...

Det bara var en sån dag i Fredags när allting bara skiter sig.
Lika bra att slänga in ett läkarbesök också som tur var fick jag inga svar kanske likabra det en dag som denna.

Ronja kastade mobilen i golvet på morgonen så skärmen bara fladdrar i svart och jag ser inget, kul mobilen som man knappt använder.

Efter läkarbesöket fick Ronja som suttit så snällt hela tiden springa av sig lite på lekplatsen innan jag tog beslutet att vi skulle gå hem och passa på att handla lite fredagsmys och hyra filmer, halv-vägs hem hamnar vi i en ordentlig storm det blåste så jag kom ingenstans med vagnen och regnet bara öste ner.
Det var bara till att slänga på regnöverdraget på vagnen och traska vidare som tur var var det rätt övergående och Ronja hade det hur mysigt som helst och satt och tittade ut ur det lilla hålet medans mamma blev dygnsur.

Till middags var vi vrålhungriga och P åkte iväg och hämtade mat och naturligtvis såg min kycklingkebab ut som något ihop sytt roadkill så vidrigt med några konstiga genomskinliga strängar i (tråd????).
Så till middag fick jag några slabbiga pommes och isbergsallad precis vad man vill ha ju.

Till råga på allt var inte film valet av nöje heller och där var droppen sur som ättika spenderades fredagskvällen med att leta efter P:s gamla mobil som man bara vet att man har lagt någon stans.

YeY fREDAGSMYYYYYYYYYYYYYYS....(vi tar det nästa fredag)

poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar