lördag 10 september 2011

En vecka sedan....

Min bästaste vän fick säga Ja till sin Prins.

03-09-2011


Ett otroligt vackert brudpar fick en helt oförglömlig dag
 tillsammans med familj, släkt & vänner i det
vackraste höstväder man kan tänka sig.

Morgonen började med att jag gjorde min plikt som bästa vän &
bröllopsfotograf och infann mig
på adressen där jag skulle få se en Brud växa fram under förmiddagen.
Smink, Håruppsättning & en massa bubblor senare hjälpte jag 
min finaste vän i sin klänning som var precis lika vacker som jag mindes den,
den dagen hon provade den för första gången.


I den vackraste kyrka jag någonsin befunnit mig i fick dem
säga ja till varandra och vi andra fick fälla en tår eller två.

Kvällen firades på en bygdegård och bjöd på en massa lekar, tal, god mat, dans,
mer bubblor och allt annat som hör en bröllopsfest till.




Jag hade helt omedvetet lyckats scrappa ihop både
present & kort i samma färg som på min klänning;P

Kärleken är vacker.

poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar