lördag 2 juli 2011

Hjärtat Mitt...

I går kväll(22/6) när jag och skruttan satt och mös i soffan frågade jag henne vad hon hade på pyjamasbyxan (Jordgubbar) Hjärta svarade hon (såg faktiskt ut som hjärtan) men jag blev så chockad av svaret och ännu mer chockad blir jag när hon hoppar ner till mig på golvet och lägger handen på mitt bröst och säger Hjärta dää.
Jösses vi har aldrig pratat om var hjärtat sitter på kroppen men när hon var riktigt liten tyckte vi att hon ljuda/sa hjärta eftersom hon alltid drog i guld hjärtat som jag har om halsen sa jag alltid Mammas hjärta.

Har missat att publicera detta inlägg och blev alldeles varm i hjärtat när jag nu läste det ....
Man ska verkligen notera allt man bara kan för minnet är på tok för kort.



poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar