onsdag 6 april 2011

Vi har blivit med....

Dagis!!!!
Äntligen är det klart det sista samtalet ringdes i dag och allt blev spikat
efter månader av åtskilliga samtal, brev, mail, oro och ren & skär
ångest över detta fenomen att få en dagisplats till skruttan.
För mig är det obegripligt hur det får gå till på detta viset.
Ända sedan jag började gå hos BM för nästan 2 år sen så sa hon att
det var en sådan baby-boom "phu".
Hur kan det då komma som en chock för dem att alla dessa barn
också en dag ska ha en dagisplats.
Obegripligt men nu har vi iaf fått en och skruttan börjar om ca en månad.
Herregud min lilla bebis har blivit så stor, jag har alltid vetat att hon
kommer stormtrivas på dagis jag är mer orolig för mig ;P.
(Jag kommer nog inte fixa det. jag ska fixa det.alla andra fixar ju det!?)

poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar