onsdag 4 januari 2012



Ronjas 2års-kalas...

Vi ställde klockan på 6,15 för att säkert kunna smyga in och överraska vår lilla skrutt,
hon hade nog tänkt att sova en stund till för när vi tände stjärnan i fönstret la hon
bara armarna bakom huvudet och tittade på oss när vi sjöng för henne när jag sen
frågade om hon ville öppna paketen skakade hon på huvudet och kliade sig i ögonen 
då frågade jag om hon ville nanna mer och då nicka hon:P.

Men det blev öppnat en massa paket iaf innan vi gick ut och åt frukostbullar.
Ronja hade beställt sin favorit rätt Äggakaka m bacon till kalas mat,
och eftersom min lilla skrutt är helt galen i Tingeling dukade jag i
Tingeling tema med servetter, godispåsar, serpentiner, tårta och en vimpel
som jag knåpade ihop några kvällar tidigare.

Hon fick så mycket fint och njöt verkligen av sin dag och alla som
kom för att fira henne och vid lägg dax var hon inte ett dugg intresserad av
att gå och lägga sig "SEN" sa hon bara och gick från den
ena nya leksaken till den andra.

En helt underbar dag och inget gör mig värmare i
hjärtat än att se henne njuta så som denna dag.

Tack till alla som var här hos oss denna dag
<3

possposs




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar