måndag 10 januari 2011

Tänder!/Fått nått gjort!

I dag har det hunnits med en del trots att
 jag har haft en liten gnällplutta på höften nästan hela dagen.
Vet inte riktigt vad det är som spökar, hennes näsa har runnit hela
dagen men hon har ju knappt hunnit bli frisk från förra förkylningen.
Dumt nog stoppa jag in fingret i munnen på henne och hon håller på att få en tredje kindtand men hon brukar ändå inte vara så här när det är tänder på gång.

Började med att rensa i skåp och lådor i Ronjas höjd i dag.
Stekte en hel drös med pannkakor 
och som tur är har Ronja blivit kompis med
dammsugaren så det blev en sväng med den också efter att ha 
klippt klor och tassar på Diva.
Blev en sats med sesambullar bakade och kaklet i duschen blev skurat när jag ändå stod där och häckade.
Skulle ha skurat toan och moppat golven nu i kväll men jag råkade doppa
arslet i soffan med en kopp te i handen.
En sånn tur att det är precis lika skitigt i morron så jag kan ta de då;P
Skönt med dagar där det blir något gjort speciellt när jag är inne i en period där det känns som om ingenting blir gjort.

sesambullar

poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar