måndag 24 januari 2011

Dagens...

Phu väldans trött idag, har precis nattat skruttan som var minst lika trött hon och somnade efter lite sång och mys.
Hittade en så söt film i går efter vi gått och lagt oss så vi låg
vakna alldeles för sent.
Vi kom mitt in i den så när jag idag kolla upp den visade 
det sig att det var Jersy girl med J Lo och Ben Affleck.
Himla söt iaf.
Sen vaknade skruttan vid halv fyra och i min bristpåsömn
förvirring trodde jag det var morgon och dax för välling och höll på att bryta ihop;P
Efter lite övertalning somnade hon om igen och när jag sedan vaknade 7.50 fick jag tom väcka lillskrutta, men med en ny gjord välling i handen var hon inte så svårflörtad.
Sen blev det morgon mys med lek, bus och morgon promenix med Diva. Eftersom vällingen blev så sen blev det sen gröt oxå och den åt hon helt själv vilket slutade med ett lång-bad för oss båda;)
Hela dagen har hon varit super kelen med Diva, sötnosen.

Nu blir det Familjen Annorlunda för mig herregud tänk
å ha så många barn. 

Poss poss  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar