torsdag 27 januari 2011

Lite pyssel & fika.

 I går fick jag äntligen tummen ur... och borrade upp Ronjas tavellister ovanför hennes säng.
Så nu kom äntligen också hennes tavlor på plats.

 

På plats med mammas himmagjorda tavlor, scrappade bokstäver
och en nalle hon fick när hon kom till världen.




 Skruttan har åkt på en dunder förkylning (igen) så i natt fick man ju snällt vara vaken till halv tre (eller snällt va ju och ta i).
Allt provades tror hon däckade av ren utmattning till sist.
Men lika glad för det har hon varit i dag och busat rundor med både mormor som satt barnvakt en stund och moster och Kristoffer som kom på spontanbesök och åt semla:)

poss poss

2 kommentarer:

  1. Superfina tavlor, jag tror jag skymtar det fina rosaprickiga presentpapperet där bakom :) Vilken bra idé, kanske att jag måste göra några egna tavlor till Alva också! Tack för tipsen med saker att lägga i minneslådan, du hade lagt ner flera bra saker som jag inte hade tänkt på! Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Jättefina tavlor! Vill se fler bilder från tjej rummet:) Kram Charlotte

    SvaraRadera