måndag 15 oktober 2012

 
 
 Helgen...
 
Vi har haft en riktigt lugn helg denna helgen.....
Fredag efter jobb åkte vi för att inhandla höstens/vinterns alla skor
man kan tänkas behöva.
Kom dock inte hem med lika många som jag hade hoppats på
men hemma-apoteket blev påfyllt och lite
annat smått och gott fick följa med hem.
Tycker det är hopplöst med skor till Ronja, alla utekläder egentligen
så fort kylan tränger på.
 
Eftersom Ronja minst sagt kriga sig igenom fredagsnatten blev det
inte många timmars sömn så efter frukosten med nybakat bröd
på en massa pålägg, bäddade P med vår madrass,täcke & kuddar på golvet
framför tvn till Ronja Rövardotter som Ronja hade valt. 
Fick slumrat till en stund men trots det piggnade jag inte till för resten av
dagen så till Lördags-lunch blev det Amerikanska pannkakor.
 

Söndagen var det dax för min otroligt trevliga nya hobby.
Vi är 4 häärliga tjejer, min syster, bästa vän, svägerska & jag som träffas
ca 1 gång i månaden och bjuder varandra på fika där vitsen
är att man ska prova baka något nytt.
Denna gången bjöds vi på en smaskig mazarintårta och en massa
tjejsnack hemma hos Frida.
 
 
Tjingeling
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar