onsdag 17 oktober 2012

 
 
Senaste nytt & vardagen....
 
 
Vardagen har mig fast i ett tajt grepp och har inte haft mycket
till över för mer än just vardagen den senaste tiden.
Bland familj, jobb, hem, gympa och allt annat som hör vardagen till
finns det inte mycket utrymme för min lilla blogg vilket jag tycker är så synd
då jag alltid blir lika varm i hjärtat av att sitta och läsa tillbaka här på bloggen om
just vår vardag, hur vi spenderar den i all sin enkelhet och dem små sakerna här i livet
som man så otroligt fort glömmer.


 
 
Ronja är inne i en liten mammig-period just nu, hon vill inte gärna att jag lämnar henne på
dagis och tar gärna en god tid på sig och observerar dem andra barnen innan det går bra att
bara precis smyga över trösklen in till dem andra.
Hennes bästa kompisar heter Cindy & Laila och hon pratar jätte mycket om dem här hemma,vilket fröken berättade var ömsesidigt så härligt när dem små finner varandra.
Men trots att Cindy kommer fram till Ronja varje morgon och vill ta hennes hand
vill hon ändå inte följa med henne in.
Hon vill inte att pappa nattar henne och när hon vaknar på nätterna kallar hon ju på mig.
Ronja har aldrig varit extremt mammig eller pappig eller inte sprungit rakt in till dem andra  
på dagis så allt detta känns ju lite nytt.
 
 
mammas lilla puss-gurka
 
tjingeling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar