måndag 12 december 2011


Buzzning......

Dax för ytterligare en Buzzning denna gången av Locobase Repair.


Varje höst då kylan kommer gör så även mina handeksem,
lika irreterande varje år men inte förrän i år har jag tagit
tag i det och gått till doktorn, mest för Ronjas skull som
tyvärr fått ärva mina skräpiga gener.(Ronja har naturligtvis varit
hos sin doktor med sina eksem både förra vintern och denna).

Men så fick jag erbjudandet om att Buzza om Locobase Repair.
En otroligt dryg kräm som lugnar mina skadade händer så fort jag smörjer mig
 men tyvärr inte räcker för mig i det långa loppet.
Men jag kommer att fortsätta använda denna som en kompleterings handkräm.

Då Ronjas eksem blossade upp igen har även hon fått prova på krämen
och eftersom hon har eksem på ena ögat och vi inte kan ta kortision-krämen
där blev jag glad då det verkar som Locobase Repair-krämen
lyckas hålla eksemet i schack.
Locobase Repair är den dryga krämen som funkar lika bra på läppar
 som ben & sönderammade bröstvårtor.

poss poss
  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar