lördag 11 augusti 2012



Kalas.....

Blev kalas här förra lördagen då jag
blev ett helt år äldre på måndagen efter.


Fick dessvärre börja dagen med att jobba 6:e dagen
i rad men det var snabbt avklarat och väl hemma
väntade P & Ronja med tjuvstart av paket.
Ronja älskar att skriva och hade skrivit ett grattis kort
till mig med sin fina ååsa (rosa) Hello Kitty penna
och så fick jag ett kamera-stativ som Ronja genast
trodde var en typ av klätterställning.

Fick mycket annat fint också när resterande familj kom,
 Resa med shoppingslantar till Ullared,
 Bakform
Spabehandling,
Mysdress,en spännande bok,mumsig choklad,te och tesil,
Blommor & triss.

Måndagen (min fölsedag) jobbade P eftermiddag men
medans jag var på jobbet hade han knåpat
ihop en klurig skattjakt till mig och Ronja som vi kunde
gå när vi kom hem.
Jakten ledde oss runt överallt med pause vila vid kylen där det stod
varsin bit prinsesstårta till oss och väntade och Ronja blev ju överlycklig
och mumsade frisk i sig både hennes och min "grönaa" innan vi fortsatte
vår skattjakt som slutade med ännu ett avkopplande spabesök (i presentkorts format).
Härligt.. älskar detta spa ska bli så skönt att få
koppla av en stund för sig själv i denna underbara miljö som
jag blir så lyrisk av varje gång jag får möjlighet att besöka.
Nu får jag besöka den två gånger inom kort får kanske spara dem till efter
vår Ullareds resa dock.:P

Senare på kvällen kom det även blom-bud med finaste buketten
från bästaste vännen med familj. 
Älskar kalas och nästa som står på tur är ju
Ronjas som redan börjat planeras.

poss poss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar