tisdag 3 juli 2012


Härliga lediga dag...


Jag uppskattar verkligen mina & Ronjas lediga dagar tillsammans
mitt i veckan de veckor jag jobbar helg.
När det bara är hon och jag precis som det var förra sommaren
och under mammaledigheten.

Iaf var vi lediga i fredags och efter att vi varit och handla
då Ronja fick köpt med sig "Bobblor" hem,
skulle ju dessa provas.
Problemet var bara att det började ösregna när vi gick
från affären så medans jag gjorde varm choklad när
vi kom hem tog Ronja på sig gummistövlar och regnjacka
och gick ut på balkongen och blåste bubblor eftersom
bubblorna inte klarat sig en sec ute i regnet.
Åh denna lycka!!


Pappa kom hem på semester lagom till middagen,
och såhär några dagar in på deras semester frågar hon fortfarande
om hon ska gå på dagis på mornarna när jag gör vid
mig för att gå och jobba.
Men nu har även min nedräkning börjat jobbar bara denna vecka ut sen
har vi ett par veckors ledighet tillsammans.

poss poss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar