måndag 4 juni 2012


Min morsdag....


Eftersom lillfisen valde att sova hos sin Abuela (farmor)
kvällen innan började ju Morsdag med sovmorgon.
Även om kroppen ställt in sig på att gå upp tidigt nu för tiden
är det ju alltid skönt att få vakna av sig själv.

Saknade min skrutta så vi åkte och hämtade henne och fira P:s mamma.
Dem var ute och gick med Pelle(hunden) när vi mötte upp dem i statsparken och
Ronja blev så glad när hon såg oss.

Min stora älskling hade planerat att vi skulle åka ut och titta på en Ipad till
mig i morsdag present men där stoppade jag honom liiiite...
(vad tänkte jag på?????);P

Istället kom min snabbtänkte man på en annan sak som jag sagt så
länge jag skulle velat ha, nämligen ett litet växthus där jag & Ronja kunde
så lite fröer och för hoppningsvis se det växa fram något.


Vi sådde både morot och tomat vi vårt lilla växthus jag och pluttan,
precis så mysigt som jag föreställt mig.

<3

poss poss



2 kommentarer:

  1. ju hej undrar vart du köpt din växthus jättefin mvh vickaan

    SvaraRadera